درب طبقه آسانسور

درب طبقات آسانسور تمام اتوماتیک

درب طبقه در محل ورودی طبقات به کابین قرار دارند. این درب مسئولیت جداسازی چاه آسانسور از طبقات را دارد و مهم ترین مسئولیت آن حفاظت از افراد برای جلوگیری از سقوط در چاه است.

درب آسانسور تولیدی در کارخانه پریسما ایران سری Q و تیپ Medium می باشد. این تیپ یکی از درب های پر ترافیک پریسما است و از استحکام و طول عمر قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد. در صورت نصب و تنظیم دقیق آن، سالها بدون خطا در خدمت مصرف کننده خواهد بود. سیگما آسانبر نماینده فروش درب های تمام اتوماتیک طبقات از برند پریسما است. از مزایای درب طبقات پریسما، استفاده از مکانیزم های ایتالیایی در تولید درب می باشد که کیفیت و طول عمر بسیار بالایی دارد.

انواع درب طبقات آسانسور

مزایای درب طبقات پریسما

  • استفاده از سیستم مکانیزم درجه یک ایتالیایی
  • امکان سفارشی سازی رنگ درب
  • قفل درب دارای سرتیفیکیت ایمنی اروپا
  • دارای تنوع سیل درب از متریال های آلومینیوم، استیل و فولادی
  • دارای کنتاکت برقی جهت ارتقای ایمنی آسانسور و قطع حرکت کابین هنگام باز شدن لته ها
  • دارای درایو جهت حرکت کند و سریع (دو سرعته) لته ها هنگام باز و بسته شدن درب
  • دارای قرقره و پروفیل (تسمه) باکیفیت جهت کاهش صدا و نرمی حرکت لته های درب

روکش استیل در درب آسانسور را می توان در طرح و مدل های متنوع سفارشی سازی کرد. همچنین در درب های فولادی با رنگ الکترواستاتیک، می توانید رنگ های سفارشی را انتخاب کنید. درب های تمام استیل نیز میتواند با استیل طلایی و یا با استیل نقره ایی و مدل های مختلف تولید شوند. دقت داشته باشید که تعداد لته ها و اندازه آنها با توجه به محدودیت و فضای چاهک آسانسور و همچنین نوع آسانسور (صنعتی، خانگی، باربر و یا خودروبر) تعیین می شود.

در رابطه با کیفیت و ماندگاری درب ها و دیگر انواع قطعات آسانسور در شرکت سیگا خاطر جمع باشید چرا که کیفیت کار مهم ترین پارامتر ما برای عرضه محصولات بوده و به علاوه ضمانت و خدمات پس از فروش ارائه شده توسط تیم سیگما، اثبات این قضیه است.

گارانتی 36 ماه

خدمات پس از فروش 10 سال

شماره های تماس جهت اخذ مشاوره و استعلام قیمت

02122036475
02122036476
02122036477

فرم ثبت سفارش آنلاین

    معرفی انواع درب طبقات آسانسور

    درب طبقات درب هایی هستند که در محل ورودی طبقات به کابین قرار دارند. این درب مسئولیت جداسازی چاه آسانسور از طبقات را دارد و مهم ترین مسئولیت آن حفاظت از افراد برای جلوگیری از سقوط در چاه است. درب طبقات انواع مختلفی دارد.

    درب طبقه رنگی:

    این درب ها ساخته شده از ورق فولادی همراه با رنگ کوره ای الکترو‌استاتیک می باشند.

    درب طبقه استیل:

    این مدل درب ها، درب های رنگی هستند که روی آنها از انواع استیل خشدار یا طرح دار پوشیده شده است.

    درب طبقه تمام استیل (F22):

    تمامی قسمت های فریم و لته ها از ورقه استیل ساخته شده اند و بهترین گزینه برای آسانسورهای صنعتی مانند نمونه های نصب شده در کارخانه های پتروشیمی و سد ها می باشند. بعلاوه درب های تمام استیل در مناطق شرجی و مرطوب بسیار کاربردی هستند.

    درب طبقه استیل و شیشه:

    چهارچوب ها در این مدل درب آسانسور از استیل ساخته شده و لته های شیشه ای توسط یک قاب با روکش استیل احاطه شده اند. این مدل درب بهترین گزینه برای آسانسور های لوکس هیدرولیک، کششی و پانوراما هستند.

    درب طبقه تمام شیشه:

    در این درب لته ها و قاب و همچنین بیشتر اجزای درب تماما از شیشه می باشد و از نمونه های بسیار لوکس مخصوصا برای آسانسور های پانوراما می باشد.

    بازگشت به دسته بندی اصلی:

    قطعات آسانسور

    درب آسانسور