تراول کابل سیم بکسل دار

تراول کابل سیم بکسل دار آسانسور

ممکن است وقتی سوار آسانسور شده باشید، به ساز و کار انتقال برق و داده ها بین کابین و تابلو فرمان دقت نکرده باشید! به هر حال این وظیفه تراول کابل است. اما در صورتی که طول این کابل بسیار بالا باشد، قطعا وزن و فشار زیادی به آن وارد می شود و ممکن است آسیب ببیند. در نتیجه اینجاست که تراول کابل آسانسور مدل سیم بکسل دار با پشتیبانی سیم ها فولادی به کمک آن می آید و این فشار را خنثی می کند.

تراول کابل سیم بکسل دار آسانسور

شماره های تماس جهت اخذ مشاوره و استعلام قیمت

02122036475
02122036476
02122036477

فرم ثبت سفارش آنلاین

    تراول کابل سیم بکسل دار یکی از اجزاء مهم و حیاتی در سیستم کنترل آسانسورهای بلند مرتبه است. این کابل‌ها عمدتاً برای انتقال انرژی و اطلاعات بین بخش‌های مختلف آسانسور استفاده می‌شوند. سیم بکسل دار، به دلیل استفاده از تراول کابل طویل در آسانسور های کششی بلند مرتبه است تا فشار روی سیم های تراول کابل کاسته شده و طول عمر آن افزایش یابد.

    این کابل شامل بسیاری از سیم‌های فلزی کنفی با دوام است که دارای عملکرد بالایی برای انتقال سیگنال‌های دقیق هستند. تراول کابل سیم بکسل دار آسانسور قابلیت پذیرش بار و ولتاژ بالا را دارد و ویژگی مهمی برای سیستم های کنترل آسانسور است. علاوه بر این، قابلیت انعطاف و امنیتی بودن این کابل‌ها نیز از مزایای آن‌هاست. هزینه تراول کابل سیم بکسل دار آسانسور بستگی به کیفیت و نوع کابل دارد، اما در کل این کابل ها به دلیل کاربرد خاص خود در سیستم های کنترلی و انتقال انرژی، قیمت بیشتری نسبت به کابل های معمولی دیگر دارند.

    بازگشت به دسته بندی اصلی:

    قطعات آسانسور

    تراول کابل آسانسور