موتور گیرلس آسانسور برند زیلابگ آلمان
موتور آسانسور خارجی گیرلس زیلابگ ziehl-abegg یکی از بهترین برند های موتور آسانسور گیرلس از کشور آلمان در صنعت قطعات آسانسور می باشد.
این موتور برای آسانسور های کششی با موتورخانه یا بدون موتورخانه مناسب است. این موتورها از نوع بدون گیربکس بوده و در ظرفیت های مختلف به بازار عرضه شده است. در خصوص موتور بدون گیربکس نکته ای که حائز اهمیت است داشتن اینورتر با کیفیت ساخت شرکت زیلابگ جهت داشتن حرکت نرم و عالی در کابین آسانسور است.
انواع موتور های گیرلس زیلابگ

SM 200 15C
ظرفیت
6 نفره
450 کیلوگرم
سرعت
1 متر بر ثانیه

SM 200 20C
ظرفیت
8 نفره
630 کیلوگرم
سرعت
1.6 متر بر ثانیه

SM 200 30C
ظرفیت
10 نفره
800 کیلوگرم
سرعت
1 متر بر ثانیه

SM 200 40D
ظرفیت
13 نفره
1000 کیلوگرم
سرعت
1 متر بر ثانیه

SM 200 45D
ظرفیت
13 نفره
1000 کیلوگرم
سرعت
1.6 متر بر ثانیه

SM210 60B
ظرفیت
21 نفره
1600 کیلوگرم
سرعت
1 متر بر ثانیه

SM210 70B
ظرفیت
21 نفره
1600 کیلوگرم
سرعت
1.6 متر بر ثانیه

SM 225 60B
ظرفیت
18 نفره
1350 کیلوگرم
سرعت
2 متر بر ثانیه

SM 250 45B
ظرفیت
13 نفره
1000 کیلوگرم
سرعت
2.5 متر بر ثانیه

SM250 60B
ظرفیت
21 نفره
1600 کیلوگرم
سرعت
2.5 متر بر ثانیه

SM250 80D
ظرفیت
26 نفره
2000 کیلوگرم
سرعت
2.5 متر بر ثانیه

SM250 80D-FB
ظرفیت
33 نفره
2500 کیلوگرم
سرعت
2.5 متر بر ثانیه
مزایای موتور آسانسور گیرلس زیلابگ

کاهش لرزش کابین و نرمی حرکت

کاهش مصرف برق

حجم کوچکتر از موتور گیربکس

نصب سریع آسانسور

حداقل هزینه سرویس و تعمیرات
موتور گیرلس یعنی موتور سنکرون موتورهایی می باشد که در آنها دور فلکه کششی صرفاً توسط درایو کنترل سرعت (اینورتر) کنترل می گردد. این مدل موتور از مهم ترین بخش های قطعات آسانسور است. در موتور گیرلس آهنربای دائم هستند. در گذشته در این گونه آسانسورها از موتورهای DC برای منحنی شتاب مثبت و شتاب منفی استفاده می شد، اما با توجه به نداشتن توجیه اقتصادی، این گونه آسانسورها دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرند. امروز از موتوهای AC به جای DC استفاده می شود. عملکرد این موتور ها به این صورت هست که یک اینورتر در سر راه موتور و منبع تغذیه قرار می گیرد و منحنی شتاب مثبت و منفی را در آسانسور کنترل می کند.
معرفی موتور گیرلس زیلابگ آلمان
- موتورهای ZIEHL-ABEGG با ترمزهای مونتاژ شده تحویل داده میشوند. در صورتی که به هر دلیلی نیاز به تعویض یا تعمیر ترمز باشد، باز کردن ترمز نیازمند ابزارلات خاص است. به هیچ عنوان شخصا اقدام به باز کردن ترمز موتور نکنید؛
- مدارات ترمز موتورهای ZIEHL-ABEGG را میتوان از هم باز کرد. هر یک از مدارها به طور جداگانه طراحی شده است؛
- ترمینال ترمز را میتوان از روی موتور باز و در محل دیگری نصب کرد تا دسترسی به آن سادهتر باشد؛
- ترمز موتورهای ZIEHL-ABEGG در تمامی مدلها دارای گواهینامه «جلوگیری از سرعت بیش از حد کابین به سمت بالا» و گواهینامه « محافظت در برابر حرکت ناخواسته کابين با در باز از سر طبقه» تجدید نظر اول مقررات ایمنی ساختار و نصب آسانسور، قسمت اول-آسانسورهای برقی (1393) هستند
- ترمز را صرفا زمانی برقدار کنید که روی موتور مونتاژ شده باشد و مدارات ایمنی و سیمکشی موتور کامل باشد
- کاهش لرزش کابین آسانسور و نرمی حرکت کابین آسانسور
- کاهش مصرف برق موتور گیرلس آسانسور در مقایسه با موتورهای گیربکسی که تا 50% در مصرف برق صرفه جویی می شود
- قیمت خرید موتور گیرلس آسانسور تقریبا دو برابر موتورهای گیربکسی است.
- موتور گیرلس بدلیل نداشتن گیربکس از لحاظ حجمی، کوچکتر از موتور گیربکس آسانسور است
- نصب سریع آسانسور
- حداقل هزینه سرویس و تعمیرات آسانسور
کیفیت موتور آسانسور گیرلس زیلابگ
کیفیت و کارایی این موتور بدون گیربکس باعث ایجاد قابلیت های متعدد در آسانسور گیرلس زیلابگ ziehl-abegg گردیده است. موتور گیرلس قابلیت نصب روی آسانسورهای کششی بدون موتورخانه یا با موتورخانه (mrl ) را دارد و مصرف بهینه برق نسبت به موتورهای گیربکس آسانسور از ویژگی های خوب این موتور گیرلس است.
موتور گیرلس زیلابگ آلمان منطبق بر استاندارد های بین المللی طراحی شده است و ۲سال گارانتی و خدمات پس از فروش، از جمله خدمات کیفیت مطلوب زیلابگ محسوب می گردد. نصب آسانسور آسان و صدای کم، از دیگر ویژگی های موتور بدون گیربکس زیلابگ آلمان است.
موتور آسانسور گیرلس زیلابگ آلمان با توجه به طراحی منحصر به فرد، دارای قیمتی بالاتر نسبت به موتور های گیربکس و بدون گیربکس موجود است و با توجه به وارداتی بودن موتورهای زیلابگ، قیمت با توجه به شاخص های نرخ ارز تغییر پذیر است.
شرکت بازرگانی سیگما آسانبر نماینده رسمی زیلابگ آلمان است و اولین واردکننده موتور گیرلس زیلابگ آلمان است.
موتور گیرلس آسانسور شامل یک موتور برای تولید نیروی محرکه، شاسی موتور، فلکه کششی، ترمز مغناطیسی، بلبرینگ های محافظ، آرمیچر جریان مستقیم و فلکه هرز گرد و… می باشد.
در حالت کلی بهتر است برای آسانسورهایی که سرعت آسانسور بیش از 2.5 متر بر ثانیه می باشد از موتورهای گیرلس برای آسانسور مربوطه استفاده گردد.
انواع موتورهای گیرلس:
- موتور گیرلس AC با آهنربای دائمی
- موتور گیرلس AC با ولتاژ و فرکانس متغیر
- موتور گیرلس DC با ولتاژ متغیر
موتور گیرلس زیلابگ | آسانسور سیگما نماینده رسمی زیلابگ آلمان
- مگنت با بهترین کیفیت
برخلاف موتورهای آسنکرون که میدان مغناطیسی روتور از طریق القای مغناطیسی استاتور در سیمپیچهای روتور ایجاد میشد، در موتورهای سنکرون میدان مغناطیسی روتور به طور مستقیم توسط مغناطیسها دائم (مگنت) تولید میشود، از این رو استفاده از مگنتهایی بادوام که خصوصیات مغناطیسی خود را در طول زمان از دست ندهند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.
در حال حاضر انواع فعلی مگنتهایی که در صنعت ساخت موتورهای سنکرون مغناطیس دائم استفاده میشوند، عبارتند از:
- نئودیوم-آهن- بروم (NdFeB)
- ساماریوم-کبالت (SmCo)
- آلومینیوم-نیکل-کبالت (AlNiCo)
- فریت (اکسید آهن).
خصوصیات مگنتها را بر اساس مقادیر ویژه آنها بیان میکنند که عبارتند از:
- پسماند مغناطیسی Br (شدت میدان مغناطیسی)
- شدت میدان مغناطیسی وادارنده Hc (پایداری در برابر غیر مغناطیده شدن)
- انرژی B × H
- حداکثر دمای عملیاتی
مقادیر ویژه مگنتهای معمول
همان طور که از جدول فوق برمیآید، امکان تولید میدان مغناطیسی به همان شدتی که مگنتهای نئودیوم-آهن- بروم دائم در موتورهایی با اندازه مشابه ایجاد میکنند وجود ندارد. مگنتهای ساماریوم-کبالت حداقل 20% ضعیفتر هستند، به همین جهت استفاده از این مگنتها صرفا برای مقاصد خاصی همچون دماهای عملیاتی بسیار بالا معقول خواهد بود. علاوه بر این موارد، پایدار خاصیت مغناطیسی مگنتها در طول زمان نیز از مگنتهای نئودیوم-آهن- بروم به فریت کاهش مییابد.
با وجود آن که عملا برای حفظ کیفیت، جایگزینی برای مگنتهای نئودیوم-آهن- بروم وجود ندارد، اما از سوی دیگر به دلیل کاهش مواد معدنی به ویژه نئودیوم و افزایش تقاضای جهانی این مگنتها به واسطه خودروهای هیبریدی و توربینهای بادی قیمت مگنتها به طور فزایندهای افزایش یافته است؛ به نحوی که برخی تولیدکنندگان (به خصوص تولیدکنندگان چینی) را به سمت استفاده از مگنتهای باکیفیت پایینتر سوق داده است، امری که باعث میشود بعد از گذشت 4 تا 5 سال به تدریج قدرت موتور مغناطیس دائم ساخت انها با افت محسوس مواجه شود. این در حالی است که تمامی موتورهای ساخته شده توسط شرکت ZIEHL-ABEGG همواره با مگنتهایی با برترین کیفیت تولید میشوند و مقادیر ویژه آنها پس از گذشت 15 سال همچنان به اندازه روز اول استفاده خواهد بود
محاسبه اختصاصی برای هر موتور (نرم افزار تخصصی ZETALIFT))
نرم افزار تخصصی ZETALIFT این امکان را فراهم ساخته که برای تک به تک موتورهای ساخت شرکت زیلابگ پیش از سفارش به خط تولید، بسته به مشخصات پروژه مشتری، محاسبات اختصاصی صورت گیرد و هر موتور با توجه به شرایط خاص پروژه به صورت خاص –و نه سریسازی- تولید شود. تک به تک موتورهای این شرکت با شماره سریال خاص خود قابل رهگیری بوده و مشخصات و محاسبات آن در دسترس خواهد بود.
نکات مهم درباره ترمز موتور گیرلس
- موتورهای ZIEHL-ABEGG با ترمزهای مونتاژ شده تحویل داده میشوند. در صورتی که به هر دلیلی نیاز به تعویض یا تعمیر ترمز باشد، باز کردن ترمز نیازمند ابزارلات خاص است. به هیچ عنوان شخصا اقدام به باز کردن ترمز موتور نکنید؛
- مدارات ترمز موتورهای ZIEHL-ABEGG را میتوان از هم باز کرد. هر یک از مدارها به طور جداگانه طراحی شده است؛
- ترمینال ترمز را میتوان از روی موتور باز و در محل دیگری نصب کرد تا دسترسی به آن سادهتر باشد؛
- ترمز موتورهای ZIEHL-ABEGG در تمامی مدلها دارای گواهینامه «جلوگیری از سرعت بیش از حد کابین به سمت بالا» و گواهینامه « محافظت در برابر حرکت ناخواسته کابين با در باز از سر طبقه» تجدید نظر اول مقررات ایمنی ساختار و نصب آسانسور، قسمت اول-آسانسورهای برقی (1393) هستند
- ترمز را صرفا زمانی برقدار کنید که روی موتور مونتاژ شده باشد و مدارات ایمنی و سیمکشی موتور کامل باشد
- ترمز باید در برابر اضافه ولتاژ حفاظت شود. مدارات لازم برای این کار در کارخانه تهیه و روی سیستم نصب شده است
- مانیتورینگ عملکرد ترمزها (به وسیله میکروسوئیچ) همواره باید برقرار باشد. اطمینان حاصل کنید که با سیمکشی مناسب، جریان کنتاکتها دست کم 10 میلی آمپر باشد تا کنتاکتها به درستی عمل کنند
- اگر موتور به مدت طولانی انبارشده باشد، ممکن است دیسک ترمز به صفحه مغناطیسی چسبید باشد. در این صورت حتی اگر ترمز آزاد شود، موتور نخواهد چرخید. در صورت مواجهه با چنین وضعیتی، باید ترمز را از روی موتور باز و دیسک را از صفحه مغناطیسی جدا کرد (توجه: برای این کار با نماینده شرکت سازنده تماس بگیرید)
- اگر برای عملیات نجات اضطراری ترمز را به کمک اهرم آزادکننده دستی باز کردید، پس از پایان کار حتما اهرم را از روی ترمز بردارید.
- ترمزهای موتورهای ZIEHL-ABEGG برای عملکرد با اتصال جریان 207 ولت DC طراحی شدهاند؛
- به جز موتورهای که به همراه ROBA®-switch fast acting rectifier تحویل میشوند (مدل 40C)، در سایر موتورها استفاده از یکسوساز نیم موج به دلیل ریپل بالا مجاز نیست؛
- توصیه میشود که ترمز را به وسیله دو کنتاکتور سوئیچ کند، یک کنتاکتور برای سوئیچ جریان AC (K4) و دیگری برای سوئیچ جریان DC (K3). کنتاکتور K3 باید قبل از کنتاکتور K4 بسته شود و به هیچ عنوان نباید پیش از باز شدن کنتاکتور K4 باز شود.
- برای کاهش میزان صدای ترمزگیری، ترمز در هنگام عملکرد عادی (بسته بودن) باید روی جریان AC سوئیچ شده باشد. در این صورت ترمزها کندتر عمل کرده و در نتیجه صدای کمتری تولید میکند
- ترمز موتورهای ZIEHL-ABEGG برای عملکرد با حداقل صدا نیاز به جریان DC با اعوجاج (ripple) کم دارند. برای این کار میتوان یک جریان AC را به کمک پل دیودی به جریان DC مناسب تبدیل کرد.
- ترمزی که به جریان DC متصل شده است باید در برابر اضافه ولتاژ حفاظت شود.
مزایای موتور گیرلس زیلابگ آلمان
شرکت زیلابگ از سال 1999 نیز تولید نخستین نسل اینورتر فرکانسی برای آسانسور مجهز به فیلترها و کنتاکتورهای اصلی یکپارچه را با نام تجاری ZETADYN شروع کرده و در حال حاضر با تولید نسل چهارم این اینورترها از سال 2012، تکنولوژی اینورتر بدون کنتاکت را نیز به صنعت آسانسور عرضه داشته است.
اینورترهای ساخت این شرکت منحصرا و به طور تخصصی برای استفاده در صنعت آسانسور تولید و برنامهریزی شده است و با داشتن رابط کاربری آسان و لحاظ شدن کلیه شیبهای حرکتی و مقادیر لازم برای ایجاد حرکتی روان و باکیفیت، تجربه حرکتی بسیار دلنشینی را برای مسافران فراهم میکند. اندازههای متنوع و تلاش مداوم واحد تحقیق و توسعه شرکت برای کوچکسازی محصولات، این درایوها را برای استفاده در هر دو دسته تابلوهای فرمان داخل موتورخانه و تابلوهای فرمان آسانسورهای بدون موتورخانه (یا نصب مستقیم در چاه) بسیار مناسب ساخته است.
ساخت موتور و اینورتر آسانسور به طور همزمان توسط یک شرکت این اطمینان را به وجود میآورد که با همراه ساختن دانش فنی این دو بخش با یکدیگر، بهترین نتیجه از لحاظ سازگاری عملکرد این دو قطعه به عنوان قلب اصلی آسانسورهای نوین تضمین شده باشد.
اینوترهای ZETADYN با داشتن قابلیت سوئیچ کردن به حالت آماده به کار (Satnd-by) از سوی تابلو فرمان، تا 50% از اتلاف انرژی در زمانهای آماده به کار آسانسور میکاهند.
کلیه اینورترهای ZETADYN امکان اتصال به کامپیوتر و همچنین درگاه اتصال کارت حافظه MMC/SD دارند که قابلیت ذخیرهسازی اطلاعات جهت مستندسازی و تهیه نسخه پشتیبان از پارامترهای یک آسانسور خاص را به راحتی فراهم ساخته است.
سیاست خاص شرکت ZIEHL-ABEGG مبنی بر تولید تک تک موتورها به صورت سفارشی، بسته به شرایط خاص پروژه–و نه سریسازی- و خط تولید مجهز این شرکت، این امکان را فراهم آورده است که فلکه کششی موتورهای ساخت ZIEHL-ABEGG بسته به نیاز محاسباتی و طیف گسترده ظرفیت و وزن کابینها، صرف نظر از دو دسته اصلی شیارهای Vشکل و Uشکل (زیربرشدار)، در زوایای مختلف تولید شود. 8 اندازه زاویه زیربرش برای شیارهای Uشکل (از 70 درجه تا 105 درجه) و شیارهای Vشکل سختکاریشده در 5 اندازه (از 35 درجه تا 55 درجه) این امکان را فراهم ساخته است که یک سری موتور با تغییری اندک در فلکه کشش، بتواند پاسخگوی طیف وسیعی از کاربردها باشد، بی آن که هزینههای سربار اضافه به مشتریان تحمیل کند.
کلیه شیارهای Vشکل فلکههای کشش ساخت ZIEHL-ABEGG سختکاری شدهاند و فلکههای کشش Uشکل بسته به شرایط پروژه / درخواست مشتری به صورت سختکاری شده عرضه میشوند.
واحد تحقیق و توسعه ZIEHL-ABEGG با استفاده از دانش و تجربه بیش از 100 مهندس و هزینهکرد 6% کل فروش سالانه همواره در راستای ارتقای محصولات و استفاده از نوینترین تکنولوژیها گام برداشته است. استفاده از بهروزترین پیشرفتهای کامپیوتری در طراحی موتور (نرم افزار ETH Zuerich) و آنالیز تمامی طراحیها و شبیهسازیهای کامپیوتری (آنالیز Mould Flow) در تمامی فرآیند تحقیق و توسعه این شرکت نقشی پررنگ دارند. برخی از مهمترین تغییراتی که در سه سال اخیر در تولید موتورهای این شرکت رخ داده عبارتند از:
- پیشبرد و بهینهسازی ساختار مکانیکی؛
- تعدیل قطعات ریختهگری شده همچون بدنه و لبهها؛
- کاهش ضخامت بدنه در طرفین؛
- کشسانی کمتر بدنه و مصالح شفت؛
- جایگزینی چدن گردهای به جای چدن خاکستری در بدنه موتورهای سایز کوچک (افزایش مقاومت کششی)؛
- بهینهسازی سیمپیچیها و بهبود شار مغناطیسی و کاهش تلفات؛
- بهینهسازی طراحی اتصالات الکتریکی، ارگونومی اتصالات سر کابل سیمکشی به جعبه ترمینال؛
- بهینهسازی سیستمهای ترمز و استفاده از ترمزهای قویتر و کمصداتر جدید.
عملکرد صد در صد کلیه محصولات ZIEHL-ABEGG به طور کامل (و نه به صورت موردی) پیش از ارائه به بازار چک میشود. عملکرد تمام کامپیوتری میزهای تست، تست موتور زیر بار، اندازهگیری دقیق و تمام کامپیوتری قطعات موتور و دیگر تستهای لازم منطبق با استانداردهای روز اروپا، بر روی کلیه موتورهای ساخت این شرکت انجام میشود. دو برج تست 25 متری این شرکت امکان آزمایش محصولات واحد تحقیق و توسعه و نیز انجام تستهای پیشرفته و اطمینان از کیفیت دیگر محصولات ساخت ZIEHL-ABEGG را فراهم ساخته است.
با وجود افزایش جهانی قیمت مگنت، واحد تحقیق و توسعه شرکت ZIEHL-ABEGG به طور مدام میکوشد نه تنها از افزایش قیمتهای تمام شده محصولات جلوگیری کند، بلکه با نوآوری و بهینهسازیهای مداوم، در مسیر کاهش حداکثری قیمت تمام شده گام بردارد.
از سوی دیگر، شرکت سیگما به عنوان نماینده انحصاری شرکت ZIEHL-ABEGG آلمان در ایران، با تمرکز بالا روی این کالا و انجام اقدامات موثر در توسعه بازار این محصول به عنوان محصولی با کیفیت بالا از جمله:
- برگزاری سمینار تخصصی آموزشی در زمینه موتورهای گیرلس (تهران و اصفهان – 1391)؛
- برگزاری سمینار تخصصی آموزشی در زمینه موتورهای گیرلس (تهران و شیراز و مشهد – 1393)؛
- حضور در نمایشگاه صنعت آسانسور و پله برقی ایران با همراهی و حضور مدیران بینالمللی و منطقهای شرکت ZIEHL-ABEGG (تهران – 1394)؛
- بهینهسازی موتورهای مورد نیاز بازار ایران از نظر تعداد سیمبکسل، توان مکانیکی، نوع شیار، سختکاری و…؛
- تعریف بستههای روتین موتور گیرلس با توجه به دانش فنی مجموعه و شناخت نیاز بازار ایران و سفارشات با تیراژ بالا به شرکت مادر؛
- ارسال مستندات و آشنا ساختن بیشتر شرکت مادر با وضعیت و پتانسیلهای بازار ایران؛
- کاستن از میزان سود شرکت در این محصول خاص؛
- و اقداماتی دیگر…
توانسته با اثبات ثبات قدم، عملکرد، توانمندی و پشتیبانی موثر خود به آن شرکت، ضمن تعامل بهتر با شرکت ZIEHL-ABEGG، در راستای ارائه باکیفیتترین محصول روز دنیا با قیمتهای به شدت رقابتی نسبت به کالاهای موجود در بازار ایران گام برداد.
سمینار تخصصی آموزشی در زمینه موتورهای گیرلس (تهران و اصفهان – 1391)
سمینار تخصصی آموزشی در زمینه موتورهای گیرلس (تهران و شیراز و مشهد – 1393)
سوالات متداول موتور گیرلس
IP21 – 23
بله، این گواهی نامه ها در قسمت گواهی نامه بسته به نوع برند ترمز ارائه شده است.
منظور از کاتالوگ، ارائه گواهی مختصات شیار فلکه می باشد که طی یک نامه رسمی برای هر سریال موتور صادر و در اختیار شرکت طاحی و مونتاژ قرار می گیرد لذا جهت دریافت این نامه با ارائه نام شرکت و شماره سریال موتور با شرکت سیگما تماس حاصل نمایید.
مشخصات فنی موتورهای گیرلس زیلابگ
Motor type | Nominal torque Nm | Max. axle load kg | Nominal - speed - mim1 | Rated output power KW |
SM200.15C | ۲۵۰ | ۱۸۵۰ | ۹۶…۳۰۰ | ۲٫۵…۷٫۹ |
SM200.20C | 330 | 2850 | ۳٫۳…۱۰٫۴ | |
SM200.30C | 475 | 2850 | 4.8…14.1 | |
SM200.40C | 600 | 3300 | 6.0…18.8 |
Motortype
Motortype | L1 | LH | LB | D1 | L3 | Weight |
mm | mm | mm | mm | mm | kg | |
SM200.15C | 487 | 385 | 320 | 160 | 76 | 167 |
۲۱۰ | ۷۶ | ۱۷۵ | ||||
۲۴۰ | ۸۸ | ۱۸۰ | ||||
۳۲۰ | ۷۴ | ۱۸۵ | ||||
SM200.20C | 517 | 385 | 320 | 160 | 106 | 185 |
۲۱۰ | ۱۰۶ | ۱۹۵ | ||||
۲۴۰ | ۱۲۴ | ۲۰۵ | ||||
۳۲۰ | ۱۱۰ | ۲۱۰ | ||||
۴۰۹ | ۹۲ | ۲۳۹ | ||||
۴۵۰ | ۹۲ | ۲۳۵ |
Motor type
| Nominal torque Nm | Max. axle load kg | Nominal speed mim1 | Rated output power KW |
SM200.15C | ۲۵۰ | ۱۸۵۰ | ۹۶…۳۰۰ | ۲٫۵…۷٫۹ |
SM200.20C | 330 | 2850 |
| ۳٫۳…۱۰٫۴ |
SM200.30C | 475 | 2850 | 4.8…14.1 | |
SM200.40C | 600 | 3300 | 6.0…18.8 |
Motortype
Motortype | L1 | LH | LB | D1 | L3 | Weight |
| mm | mm | mm | mm | mm | kg |
SM200.30C | 562 | 398 | 320 | 210 | 106 | 225 |
|
|
|
| ۲۴۰ | ۱۲۴ | ۲۳۵ |
|
|
|
| ۳۲۰ | ۱۱۰ | ۲۴۰ |
|
|
|
| ۴۰۰ | ۹۲ | ۲۶۰ |
|
|
|
| ۴۵۰ | ۹۲ | ۲۶۵ |

Motor type
| Nominal torque Nm | Max. axle load kg | Nominal speed mim1 | Rated output power KW |
SM200.15C | ۲۵۰ | ۱۸۵۰ | ۹۶…۳۰۰ | ۲٫۵…۷٫۹ |
SM200.20C | 330 | 2850 |
| ۳٫۳…۱۰٫۴ |
SM200.30C | 475 | 2850 | 4.8…14.1 | |
SM200.40C | 600 | 3300 | 6.0…18.8 |
Motortype
Motortype | L1 | LH | LB | D1 | L3 | Weight |
| mm | mm | mm | mm | mm | kg |
SM200.40C | 676 | 437 | 320 | 160 | 143 | 295 |
| ۶۸۶ |
|
| ۲۴۰ | ۱۷۳ | ۳۰۲ |
| ۶۳۸ |
|
| ۲۴۰ | ۱۲۴ | ۲۹۴ |
|
|
|
| ۳۲۰ | ۱۱۲ | ۲۹۷ |
|
|
|
| ۴۰۰ | ۹۵ | ۳۰۹ |
|
|
|
| ۵۰۰ | ۹۰ | ۳۲ |
Motor type
| Nominal torque Nm | Max. axle load kg | Nominal speed mim1 | Rated output power KW |
SM200.15C | ۲۵۰ | ۱۸۵۰ | ۹۶…۳۰۰ | ۲٫۵…۷٫۹ |
SM200.20C | 330 | 2850 |
| ۳٫۳…۱۰٫۴ |
SM200.30C | 475 | 2850 | 4.8…14.1 | |
SM200.40C | 600 | 3300 | 6.0…18.8 |
ویژگی های اصلی سیگما گروپ

10 سال خدمات پس از فروش
خدمات پس از فروش محصولات

2 سال گارانتی
گارانتی محصولات سیگما گروپ