درب کابین آسانسور

درب کابین تمام اتوماتیک آسانسور

بخش قابل ملاحظه ای از کیفیت حرکت درب ها، ایمنی و پاسخ به تردد و ترافیک زیاد استفاده از آسانسور به اپراتور درب کابین آسانسور وابسته است. بطوریکه درب آسانسور قادر باشد ضمن سرعت در باز و بسته شدن، ایمنی مسافر محفوظ گردیده و در شرایط مختلف، حرکتی بی صدا، روان و مطمئن ارائه نماید.

همانطور که اغلب افراد اطلاع دارند هر آسانسور یک درب کابین و به تعداد طبقات ساختمان درب های طبقات دارد که در هر طبقه نصب شده است. درب کابین همراه با کابین به طبقات مختلف رفته و در هر طبقه که ایست میکند درب کابین باز شده و همراه خود دربهای طبقات را نیز باز می‌کند. از اینرو به درهای کابین Car operator گفته می شود زیرا مجهز به موتور همراه با درایو کنترل دور موتور و تجهیزات مکانیکی کمان درب که وظیفه آن باز کردن قفل درب طبقه و باز و بسته کردن درب طبقه همراه با درب کابین از طریق کوپل مکانیکی می باشد.

در گذشته از موتورهای سه فاز برای باز و بسته کرد درب های کابین استفاده می شد بطوریکه با جابجایی فاز از طریق کنتاکتور دور موتور را معکوس نموده و درب را در هر دو جهت حرکت می‌دادند

– پیرو توسعه الکترونیک ظرف سی سال گذشته استفاده از موتورهای DC متداول گشت، زیرا ساختار درب های کابین بسیار ساده تر گشته و یک برد الکترونیکی جایگزین تعداد زیادی قطعات مکانیکی گران قیمت که استهلاک زیادی نیز داشتند گردید.

– سهولت در تنظیم سرعت و گشتاور درب و سادگی و ارزانی قابل توجه به سرعت موتورهای سه فاز AC را از چرخه تولید خارج کرد.

– گر چه چهار پنج سالی است که موتورهای گیرلس AC همراه با برد کنترل الکترونیک همین کار را با موتورهای DC آغاز کرده و به سرعت جای خود را در تولیدات درب آسانسور باز خواهد کرد.

انواع درب کابین پریسما

گارانتی 36 ماه

خدمات پس از فروش 10 سال

شماره های تماس جهت اخذ مشاوره و استعلام قیمت

02122036475
02122036476
02122036477

فرم ثبت سفارش آنلاین

    بازگشت به دسته بندی اصلی:

    قطعات آسانسور

    درب آسانسور