تراول کابل آسانسور

تراول کابل آسانسور

تراول کابل واسطه تابلوی کنترل و کابین آسانسور می باشد. برای ارسال فرامین از طریق شاسی های طبقات داخل کابین، سنسورهای over loud , door open و روشنایی داخل کابین از تراول کابل استفاده می شود. به جهت حرکت مداوم کابین در طبقات مختلف و حرکت تراول کابل متصل به آن، این کابل باید از انعطاف و مقاومت کافی برخوردار باشد و دچار قطعی نشود. بعلاوه غلاف و روکش تراول کابل باید تاب تغییرات زیاد درجه حرارت محیط را در تابستان و زمستان داشته باشد.

ITASIA از معدود برندهای اروپایی تراول کابل در بازار ایران می باشد و کارخانه آن در جمهوری چک واقع گردیده است. سیگما آسانبر از نمایندگان فروش انواع تراول کابل آسانسور از این برند می باشد.

عموماً از کابل های تخت با ضخامت 0.75 mm به تعداد رشته های 36 و 21 استفاده می شود. برای انتقال فرامین شاسی و سنسورها از رشته های 0.75 mm استفاده می شود. برای انتقال Data بصورت کد شده بین کابین و تابلوی کنترل از یک زوج  twisted pair  به ضخامت 0.25mm استفاده می شود. در گذشته کابل کواکسیال نیز برا انتقال سیگنال ویدیو استفاده میشد که به لحاظ پیشرفت صنعت دیجیتال منسوخ گردیده و اطلاعات ویدیو نیز بصورت سریال و کد شده ارسال میگردد.

انواع تراول کابل:

  • نرمال
  • با یک زوج twisted pair
  • با یک زوج twisted pair و سیم بکسل

 

شماره های تماس جهت اخذ مشاوره و استعلام قیمت

02122036475
02122036476
02122036477

فرم ثبت سفارش آنلاین

    لوگو تراول کابل ایتاسیا

    تراول کابل آسانسور ایتاسیا

    پخش ویدیو

    بازگشت به دسته بندی اصلی:

    قطعات آسانسور