تراول کابل شیلد دار آسانسور

تراول کابل شیلد دار آسانسور

تراول کابل شیلددار نوعی از انواع تراول کابل آسانسور مدرن است که حاوی چندین سیم رسانا کاملا عایق کاری بوده و معمولا در هم سیستم های آسانسور، در حمل و نقل و هم در تولیدات صنعتی استفاده می شوند. این کابل ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که سطح قابل اعتمادی از جریان را به کابین در مدت زمان بسیار طولانی و بدون خرابی ارسال کنند.

در آسانسور های مدرن مانند نمونه هایی که دوربین مداربسته و یا تلفن دارند، انتقال دقیق و عاری از هر گونه نویزاطلاعات بسیار مهم است؛ در نتیجه در این موارد باید از تراول کابل‌های مناسب با نام تراول کابل شیلد دار استفاده‌ شود که عایق بندی بسیار استانداردی دارند.

ما در مجموعه سیگما آسانبر مجموعه کاملی از تراول کابل های شیلددار در عرض های مختلف و دارای پیکربندی سیم های مختلف و متنوع از نظر انعطاف پذیری را از برند خارجی ایتاسیا آماده کرده ایم. برای استعلام قیمت و سفارش این محصول از قطعات آسانسور می توانید با ما تماس گرفته و یا از طریق فرم زیر، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

شماره های تماس جهت اخذ مشاوره و استعلام قیمت

02122036475
02122036476
02122036477

فرم ثبت سفارش آنلاین

    تراول کابل شیلددار آسانسور

    تراول کابل شیلد دار در سیستم های کنترل آسانسور به عنوان کابل انتقال اطلاعات در محیط هاي صنعتي و نیز در فضاهاي عمومي استفاده مي شود. این کابل از چندین سیم عایق بندی شده تشکیل شده و برای انتقال داده‌های دیجیتال و آنالوگ استفاده بسیار عالی است.